HRANA&PIJAČA PRIPOROČAMO

Kraljice: štiri dekleta, ki so uresničila svoje sanje

Nekdanje vinske kraljice Slovenije so na tržišče poslale kolekcijo štirih vrst vina.

Pinela, rumeni muškat, črna in bela Kraljica so nova znamka vina na slovenskem tržišču, za njo pa stojijo štiri dame, poslovne ženske, potomke vinogradniških družin in nekdanje vinske kraljice Slovenije. V prijetnem ambientu restavracije Separe smo njihova vina poskušali skupaj z zgodbicami in anekdotami, ki so se jim dogajale na poti do uresničitve sanj, da bi imele svoje vino in pod eno streho združile vino iz vseh slovenskih vinorodnih dežel, saj vsaka prihaja s svojega konca. Martina je iz Vipavske doline, Lidija je Belokranjka, Irena in Jerneja pa sta Štajerki.

Zgodba se je začela pred dvajsetimi leti, ko smo Slovenci dobili prvo vinsko kraljico, Dolenjko – Belokranjko Lidijo Mavretič, potem pa so si lento za njo podajale še ostale tri. »Biti vinska kraljica ni enostavno in ta izbor ni prav nič podoben tistim za misice. Kar podrobno te zaslišijo in pokazati moraš ogromno znanja o vinu, vinogradništvu, biti splošno razgledana, znati vsaj en tuji jezik in vedeti tudi vse o bontonu pitja vina,« so nas v en glas poučile dame.

Biti vinska kraljica ni enostavno in ta izbor ni prav nič podoben tistim za misice.

Pika na i dolgoletnih sanj o tem, da bi ustvarile lastno blagovno znamko vina, je bil sejem AGRA v Gornji Radgoni lani poleti, in ker so začutile, da je zdaj pravi čas, so se kar hitro spravile k delu. Ustanovile so podjetje in decembra že polnile prve steklenice. »Ustvarile smo pijačo, za katero smo si izbrale slogan, da dela čudeže, eno izmed naših vodil pa je, da kulturo pitja vina približamo čim širšemu krogu ljudi. Nabor in izbor vina na trgovskih policah je trenutno ogromen, zato smo vložile kar veliko dela v prepoznavne etikete, ponujamo vrhunsko razmerje med kakovostjo in ceno, veliko pa se ukvarjamo tudi s promocijo,« pripoveduje Lidija, vse štiri pa se zavedajo, da se je pravo delo s tem, ko so steklenice končno prišle na prodajne police, šele začelo. Načrtujejo še posebne polnitve in penine, k sodelovanju pa bodo verjetno povabile še katero od drugih vinskih kraljic.

Vedo, da sta ključ do uspeha poleg kakovostnega izdelka tudi vztrajnost in disciplina. Njihova prednost je, da so poslovno izurjene vsaka na svojem področju in ženska iznajdljivost jih je že marsikdaj rešila iz marsikaterega zapletenega položaja. Ponosne so na to, da so uspele toliko let obdržati prijateljstvo, in na to, da posel, ki ga opravljajo z navdušenjem in iz ljubezni, poganja ženska energija. Na vprašanje, kaj je zanje dobro vino, pa so v en glas odgovorile, da je to tisto, ob katerem se družijo in klepetajo.

Minister za zdravje opozarja: “Prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju!“.

Foto: Peter Irman

Facebook

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: Error validating application. Application has been deleted.
Type: OAuthException
Code: 190
Please refer to our Error Message Reference.