POTOVANJA PRIPOROČAMO

Ferrari, Audi, Ford, Mercedes, Rover … In zakaj je njihov skupni imenovalec Adria Airways!

Slovenski letalski prevoznik ima v ponudbi čarter produktov tudi letenje za zaključene skupine in posebne dogodke.

Nazadnje so konec marca tako sodelovali s slovito znamko Ferrari in opravili enajst povratnih letov med Frankfurtom in Arvidsjaurjem (Švedska), sodelovanje pa je bilo del predstavitve novega ferrarija 812 superfast. Pri Adrii so v preteklosti izpeljali že veliko letov za proizvajalce avtomobilov v sodelovanju z »brokerji«. Brokerji v letalskem svetu so tako imenovani posredniki, ki za avtomobilsko in druge industrije ponujajo celoten paket ( letalski prevoz, organizacija poti, namestitve in ostalo), ko gre za promocije novih znamk avtomobilov.

Adria Airways je v preteklem desetletju tako na primer izpeljala lete za že omenjeni Ferrari, Audi, Ford, Chrysler, BMW, VW, Mercedes, Škodo, Rover in še nekatere druge. “Dogodke imenujemo »car launch«, to so dogodki, na katerih proizvajalci predstavljajo nove znamke avtomobilov. Proizvajalec običajno izbere eno izmed destinacij, na katero pripelje novinarje in prodajno mrežo iz vse Evrope. Za ta namen izberejo enega ali več prevoznikov, ki zanje opravljajo takšne lete. V ta namen je letalo rezervirano izključno za to letenje za določeno obdobje, ki lahko traja od nekaj dni pa tudi do enega meseca ali več. Adria Airways si je v svetu ad-hoc čarterskih prevozov s svojo storitvijo, zanesljivostjo tako osebja (prodajnikov v čarterju, operativnega osebja – tako na področji zemeljskih storitev na letališčih ter seveda letalskega osebja), ter zanesljivostjo operacije prislužila visoko priznanje, saj jo izvedba letenja za te namene zahtevna, tako kot je zahteven končni kupec, ” nam je povedala Alenka Klemen, direktorica poslovnega razvoja pri Adrii Airways.

Program letenja je odvisen od naročnika, seveda pa vsi pričakujejo visoko stopnjo zanesljivosti in točnosti. Kot posebnosti, ki se sicer razlikujejo od primera do primera, so na odhodnih letališčih organizirana posebna okenca za prijavo potnikov, ki so lahko po želji tudi brandirana z naročnikovimi oznakami. Po želji naročnika se letalo lahko brandira z njegovimi logotipi, lahko je to recimo samo delno pred vhodom v letalo, so pa bili že primeri, ko so brandirali celo letalo.

Ob povratku iz destinacije, kjer se predstavlja znamka avtomobila, potem organizirajo prijave na let tudi v hotelih, da se izognejo gneči  na letališčih. Postrežba v letalu je odvisna od želja naročnikov in je lahko povsem običajna, lahko je pa v skladu z željami: od penine, toplih obrokov, posebnih obrokov, odvisno od dolžine leta je lahko več hodna postrežba, posadko oblečeno v oblačila po njihovih željah in podobno. Vse je prilagojeno naročnikovim željam in potrebam.

 

 

Facebook

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: Error validating application. Application has been deleted.
Type: OAuthException
Code: 190
Please refer to our Error Message Reference.